Smarepengersmart - halvveis til ettårsdag!

At tiden flyr er en forslitt sannhet; og i midten av mai fylte min lille blogg en aldri så liten milepæl. 6 måneder på "lufta"!

Gratulerer til meg selv må jeg si! Det er mange grunner for at man starter å blogge - for min del, og kanskje for de flestes del, handler det om at man interesserer seg for et tema som engasjerer og som man har knyttet opplevelser til, og som føles riktig å dele med andre.

Sånn sett er jeg ikke alene i blogguniverset om å skrive om dette personlig økonomi. Og jeg har lenge hatt glede av å lese gode blogger - som både har vært til inspirasjon og motivasjon for min egen del. Inspirasjon til å utnytte tips og råd, motivasjon til å finne egne måter og veier for å forbedre mitt økonomiske liv.

Sånn sett er vel aldri mitt mål å "konkurrere" med andre - men å få tilfredsstilt eget behov for å dele mine opplevelser og følelser rundt teamet. Jeg tror ikke det er antall blogger som er begrensningen for å bli lest. Gode blogger vil bli lagt merke til og lest - det er jeg ganske sikker på. Sånn sett er kvaliteten viktig. 

Ofte blir mye sagt på nytt og på nytt i økonomibloggene, men jeg føler heller ikke det er noe problem. Ofte trenger man å få konkretisert et tips på en annen måte eller enda en gang. Sånn sett er det mange måter å si det samme på - men det kan inspirere på hver sin måte likevel. 

Så selv etter et halvt år, med over 50 innlegg, er det fortsatt mye å skrive om synes jeg. Det er spennende å bruke hverdagen til å finne inspirasjon til tema og tanker - kildene er nærmest utømmelige.

At det blir ny halvårsdag er jeg ingen tvil om! :)

Etiketter: , ,